søndag den 17. april 2011

Nu skal der ske noget nyt!

Jeg tror at jeg vil ændre stil og udseende, nu er det på tide der sker noget!
Udseende:
Jeg skal starte et sted, så jeg vil starte med at skifte øjenfarve til brun, jeg vil ha’ mine øjenbryn lidt større, mørkere og busket den bedste effekt der er, er at rede dem opad med den lille øjenbryn-børste. jeg ønsker også at blive brunere, men det må blive uden solarie pga. den førstegradsforbrænding jeg fik i Hviderusland, så det må blive med selvbruner.  
Jeg kunne også godt tænke mig at få lavet negle igen, men det kan ikke være hver måned, så tænkte på om jeg bare skulle få lavet dem 1 til 2 gange om året og så købe alle mulige forskellige farver neglelak og så bare bruge dem, når jeg ikke havde negle på.    
Til allersidst ønsker jeg mig at tabe mig, men det tror jeg ikke jeg kommer til, så tror bare at jeg vil begynde at spise lidt mindre, men det skal ikke være lige nu. Det må blive når jeg syntes jeg har overskud til det.
Stil:
Jeg kunne godt tænke mig at skifte stil til det klassiske, men stadig hvor det var lidt råt. Noget jeg elsker er silke og læder looket sammen.
Jeg kunne også godt tænke mig at begynde at blogge, men det kan jeg sku ikke finde ud af. Har prøvet at lave wordsbymai men kan ikke sætte et billede ind, uden det fylder hele siden – flot Mai!
Noget jeg også gerne vil er at gå med smykke hver dag! Både ur, ringe og øreringe, men af en eller anden mærkelig grund får jeg det aldrig på, jeg glemmer det altid og jeg har bare så skide mange smykker altså!  
Jeg ville ønske at jeg kunne shoppe noget mere, for jeg bruger så mange penge. Men hvis jeg nu lader være med at spise så meget altså slankekur, så ville jeg lade være med at bruge penge på mad og sødesager, så det regner jeg med vil ændre sig i mit ”nye liv”
Parfume elsker jeg, der er ikke noget bedre end en dreng eller pige man kan dufte fra et par meters afstand, men jeg når aldrig at få det på ligesom smykkerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar