lørdag den 16. juli 2011

alting er for perfekt.

Er lige landet her hjemme, jeg er lykkeligere end jeg nogensinde har været. Har lige været nede at se Benjamin, han er min barndomsven, har altid brugt utrolig meget tid på og med ham, men eftersom jeg for 2 år siden fik kæreste på nægtede han mig i at se ham, så da vi i dag skrev sammen om hvad vi lavede osv. Kom vi pludselig på at ses og det er jeg glad for, jeg havde sku savnet ham!  Alting har bare været så meget lettere for mig efter jeg blev single for 3 måneder siden. Jeg har fået alle mine dejlige veninder og venner tilbage og kan tillade mig alt uden at skulle spørge først, selvom det nu trækker lidt i mig at jeg har fundet en fyr jeg er utrolig glad for, ved jo godt det er lidt tidligt at finde en ny, men pludselig var han der og nu kan jeg bare ikke lade ham gå, han er anderledes end alle andre, han ligner ikke nogen af dem eller er som dem, han er sig selv og ingen anden. Ja, han er bare sød og dejlig, det er han squ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar