mandag den 25. juli 2011

Men hvad har jeg så behov for ?

Er lige kommet hjem efter at ha' været nede i Holbæk by og ligge ansøgning hos Matas. Efter min ansøgning var lagt tænkte jeg at jeg ville gå mig en tur og se om der var noget spændene. Men jeg nåede aldrig ind i en butik for jeg havde ikke lyst!!!
Og nu tænker jeg -"Kære Mai, hvad sker der lige for det?! Du plejer storme hver en butik og finde mindest 2 ting at tage med hjem"
Men det gjorde jeg ikke idag, normalt har jeg behov for at købe tøj, makeup, smykker et eller andet, men jeg har bare ikke lyst, mangler intet og det er det der er galt! Jeg har alt hvad jeg kunne ønske mig her på mit værelse! (udover en ipad)  Det virker lidt ekstremt at sige sådan, men shopping glade Mai har ikke behov for at shoppe, wow! Men det er ikke det eneste. Jeg har hellere ikke lyst til mad for tiden føler ikke trang til det, normalt ønsker jeg at gå ud at spise lækker mad med mine veninder, men nej har ikke sult.. Det gør mig lidt forvirret at de ting jeg plejer at elske bare ikke er det samme lige nu! Men hvad har jeg så behov for?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar