torsdag den 15. september 2011

.

Hej folkens, jeg har ikke blogget i et stykke tid, da der er sket en masse ting i mit liv her på det sidste. Både godt og dårligt, men egentlig mest dårligt.. Når men any way.. Nu må i lige høre de små slemme ting (;

Altså Min familie og jeg blev påkørt sidste søndag, efter en fantastisk shoppe tur og Joey Moe koncert. Jeg er okay og det er min familie også, heldigvis! Udover det er Mathias ude af mit liv, altså ham fra Kbh/ Husum. Det er både godt og ondt for jeg var rigtig glad for ham, og savner ham til tider, men det gik jo bare ikke og det må jeg bare se i øjene, vi var 2 hvidt forskellige steder i vores liv.. Hvem ved måske om nogen år? Eller når jeg er parat til at flytte hjemmefra. Hmmm.? Jeg tænker utroligt meget over det, men bliver bare nødtil at ligge det fra mig igen, for det er ikke relevant for mit liv ligenu, nu må jeg tænke frem og ikke tilbage!
Jeg går forresten stadig på Holbæk gymnasie (Stenhus) og er ikke kommet ind på Ørestad eller frederiksberg gymnasie endnu.. Men måske skulle man også bare vente indtil man er færdig med gymnasiet med at flytte ind til "storbyen" Hmm.. Jeg er også endelig begyndt at læse en bog, gæt hvilken - Medinas selvbiografi.. Hold kæft hvor den bare god! Måske skulle jeg begynde at læse noget mere?
kan ikke huske hvad der mere er sket i mit liv på det sidste, men kommer nok i tanke om det senere hen og vil minde både jer og mig selv på det, føler mig lidt glemsom fortiden.. Når ja! Jeg er er lige kommet hjem fra min kusines fødselsdag, iih fødselsdage er altid så hyggelige, spiser bare alt for meget kage og boller!
Ps. Jeg ønsker for mig selv at jeg kan begynde min slankekur fra på mandag af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar