fredag den 16. september 2011

L.O.C


L.O.C !
Han er min guuud! Namnamnam... Han skulle spille inde i tivoli idag og jeg er der ikke engang, men han kommer til Holbæk imorgen, så regner med at jeg skal se ham imorgen på Harlekin!

Mange siger - "Hvorfor fanden syntes du L.O.C er lækker?!"
 Og jeg tænker utrolig meget over det, jeg tror bare jeg faldt lidt i svime over ham for første gang for ca. 5 år siden til grønkoncert, hvor jeg stod på scene med ham, det var for vildt! Han er bare så nede på jorden, sødt smil og pisse fræk og se på maan, glo lige! Ej, men det jeg tror der gør ham til min drømmemand er nok også at han ikke er perfekt, som mange andre kendte. Så han er pefekt i mine øjne fordi han ikke er perfekt i andres, forstår i det?

Kom lige i tanke om Mathias igen nu, aldrig har jeg set en dreng/ mand der ligner L.O.C så meget, ej i må undskylde jeg snakker/skriver så meget om Mathias, men han var lige mig! Han var bare lige hvad jeg følte jeg havde brug for og følte mig bare så meget hjemme når jeg kom ind til ham, smed tasken på gulvet så lå vi bare i sofaen og så tv hyggede tog nattøj på og bare rendte rundt i lejligheden og så så vi måske en fil og så gik vi i seng flere gange om dagen bare for at ligge at beundre hinanden, ikke for at sove og om natten vågnede vi ved at vi bare lå og så på hinanden, ikke så mange ord imellem os for jeg vidste allerede hvad han ville sige og hvad han følte, men selv det bedste i verden kan blive til det væreste, skulle aldrig ha' holdt fat i ham på den måde som jeg gjorde, det indser jeg jo først nu hvor jeg savner ham og nub han er væk! Jeg savner når vi blev uvenner og måske ikke havde snakket sammen en hel uge! Han ringede mig op lørdag nat når han havde været i byen, og var på vej hjem og fortalte han savnede mig mere end noget andet og hvor meget jeg betød for ham! Har aldrig været i tvivl om hvad han følte, overhovede! Men nogen gange kan der godt blive for langt til hianden når man er så gammel som ham, kan jo ikke flytte ind til ham nu, jeg er 17 år forhelvede! Skal nyde mit liv. Han er 23 og en voksen mand, han skal både snart ha villa, vovse, volvo og børn. Og det er jeg bare langt fra parat til, færdig! Måske mødes vi når vi engang bliver ældre, hvem ved? ingen.. Men nu er det bedst uden ham, ikke Mai? Jo Mai.. Jeg tvinger mig selv til tanken, da vi ikke har kontakt til hinaden mere, men jeg længtes efter ham mere end nogen sinde.. Håber måske han vil ringe her i weekenden efter han har været i byen? Så kan jeg håber på det hele bliver godt igen. Men stadig der skal jo ikke være nogen, så hvorfor håber jeg? 
Hmm...  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar