fredag den 16. september 2011

Tror snart sengen kalder, skal tidligt op på arbejde imorgen, øv! Gider sku ikke... Hader arbejdes weekender, denne weekend er det endda både lørdag og søndag, jamen tak fordi i er så søde at skulle ødelægge hele min weekend og ikke bare den halve! Har simpelhent så travlt for tiden, kan næsten ikke mærke hvornår det er weekend og hvornår det er hverdag, kender du det?

Næste uge er min uge fyldt op med job, skole og aftaler, undtaget fredag og søndag. Tror snart jeg spørg tøserne om vi ikke skal leje et sommerhus nogen dage og bare lave tøsehygge, selvom jeg ser de fleste af mine piger hver dag, savner jeg at bruge min fritid på og dem. Ved heller ikke hvordan jeg skal få mine lektier, trænings-program til at passe ind, men det bliver jeg nødtil. Bliver nødtil at se mig selv og min uddannelse som det vigtigste og så må det andet vente..  

Efter Mathias er jeg jo også begyndt at snakke lidt med en ny dreng, han virker rigtig sød, men jeg har bare ingen tid lige nu, så vil prøve at forbedre mig og finde en tid til ham i løbet af næste uge, så vi kan lære hinanden bedre at kende? Måske skulle jeg sige vi kunne tag en tur ind i Tivoli? Hmmm..
Det er faktisk lidt mærkeligt for vi begyndte bare at snakke sammen til en fest og så skrev vi lidt på face dagen efter og udvækslede nummere senere og nu snakker vi sammen dagligt, det er meget dejligt. Vi er bare meget forskellige, men måske er det også meget godt at snak med ham for han er typen der bare nyder livet og tager tingene som de kommer. Det minder mig jo om jeg lige skal tag en slapper fra mine ting og bare prøve at leve i nu'et, jeg prøver, men jeg kan lige så godt glemme det, jeg bliver nød til at planlægge min uge så jeg er helt sikker på jeg ikke glemmer noget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar