lørdag den 1. oktober 2011

Hvis du går..


Det eneste jeg ved, er at det eksploderer nu. Selv med den mindste gnist, min kind den lyser stadig rødt, der hvor du ramte mig sidst. Det gør ondt at jeg har glemt lyden af din stemme når du sagde ”du elskede mig”. Troede aldrig jeg ville høre mig selv sige det her, men baby det må stop! Det bliver sidste gang du ser mig, hvis du går igen, baby det bliver sidste gang du rør mig, hvis du går igen. Jeg tænker på om det er slut nu, for jeg kan ikke mere nu, jeg er færdig med at tilgive dig, det er sidste gang du så mig hvis du går igen!
Vi har haft det bad, vi har haft det cool, vi har haft det hele, men hvad har vi nu? Et skænderi vi ender i fordi vi er blevet hinandens enemies. Barke Teller der bliver blusset op, ikke fordi de er vigtige, vi har bare fået nok. Smækkede døre, ord ud af munden som man har mistet fornuften. Jeg siger mange ting jeg ikke mener, siger ting der kan skabe problemer og gør ting som jeg ikke burde gøre, men alligevel skal du vide hvis du går ud af døren er vi færdige for evigt og altid! Denne her gang fortæller jeg sandheden, tro på mig for første gang, det her bliver sidste gang! Det bliver sidste gang du ser mig hvis du går igen, baby det bliver sidste gang du rør mig hvis du går igen, det bliver sidste gang du ser mig hvis du går igen. Jeg tænker på om det er slut nu, for jeg kan ikke mere nu, jeg er færdig med at tilgive dig, det bliver sidste gang du så mig hvis du går igen.
Baby? Du skal vide hvis du går, er det slut nu, jeg vil forstå hvis du går, er det slut nu?  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar